fredag 16 september 2011

I ♥ Husky


Idag ska jag träna Nadja på agility. Kommer ställa upp hinder i trädgården. Det kommer bilder senare idag på Nadja när hon hoppar. Sen ska jag faktiskt gå på en långpromenad. Hundarna ska få svalka sig i havet senare, dom längtar redan.


Imorse kl 08:00 stog termometern på 5 C, solen sken och det var vindstilla. Tog en kort träningspass med Mike. Jag lät honom gå lös och det funkade jätte bra. Snart kan jag gå promenader med honom lös, det är mitt mål även om jag kommer hålla honom kopplad i framtiden.


Rolig grej jag gjorde igår :)

Skrivet av Ina

1 kommentar:

  1. Hej, och tack så hemskt mycket för din fina kommentar! :)
    Vad roligt att du lämnade ett avtryck så jag hittade hit! Det är verkligen kul att hålla på med hundarna, lever för det!:)
    Här kommer vi kika in igen! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera